Sakarya Caddesi No:11 Kızılay / Ankara
Kurumumuzun benimsediği temel prensipler gereği rehber öğretmenlerimiz ve sınıf öğretmenlerimiz koordineli olarak her bir öğrenciyi ve akademik gelişimini ayrı ayrı takip ederler.
Bu çalışmalar öğretmen-veli-idare işbirliği içinde yürütülmektedir.
Yapılan her deneme sınavı sonrasında öğrenciler branş öğretmenleri tarafından tek tek değerlendirilmekte varsa öğrencinin eksikleri giderilmektedir.
Öğrenci sınıfa girerken cep telefonunu kendisi için ayrılan dolaba bırakmaktadır. Telefonunu bırakmayan öğrenciye en fazla iki uyarı yapılırken davranışın devam etmesi durumunda öğrencinin kurum ile ilişiği kesilmektedir.
Derse gelmeyen ya da geç gelen öğrencilerin velileri gün içinde mutlaka bilgilendirilir.
Öğrencilerimizin bire bir takibi kurumumuzun üzerinde titizlikle durduğu bir konudur. Her öğrenciyi bir birey olarak ele alırken aynı zamanda gelişimine katkı sağlamak amacıyla öğrencilerimizin akademik gelişimi de bire bir takip edilmektedir.
Her deneme sınavı sonrası öğrenciler branş öğretmenleri tarafından tek tek rehberlik servisiyle ile birlikte değerlendirilir. Amaç öğrencinin ders ders gelişimini sağlamak ve gelişimi için öğrencinin eksiklerini tamamlamaktır. İstenilen ilerlemeyi sağlayamayan öğrenciler için öğretmenlerimizin takibi ile etüt çalışması yaptırılır.
Öğrencilerin ders çalışma şekli, dershane deneme sınavı sonuçları, ödev takipleri ve konu analizleri düzenli olarak veliler ile paylaşılır. Bu sayede öğrencinin eksiklikleri ve öğrenme ihtiyacının düzeyi önceden tespit edilerek zaman kaybının önüne geçilir.
Öğrencilerin devamsızlık durumları ve kaydettiği aşamalar, nesnel veriler eşliğinde hem günlük mesajlar yolu ile hem de periyodik görüşmeler ile velilere iletilir. Böylece hem velilerin soruları cevaplanır hem de eğitim-öğretim sürecinin karşılıklı kontrol ile ilerlemesi sağlanır.
Karacan Eğitim Kurumu olarak velilerimizden beklentimiz, öğrencilere huzurlu ve sevgi dolu bir ev yaşamı sağlanmasıdır. Bu ortamın en önemli bileşeni; planlı, düzenli bir çalışma odası hazırlanması ve öğrencinin çalışmalarının takip edilmesidir.
Karşılıklı etkileşim halinde başarı kaçınılmaz hale gelmektedir.